Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A kanapeakcio.hu webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a kanapeakcio.hu használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért!
Egyet nem értés esetén a rendszert nem használhatja!

Üzemeltetői adatok, információk

A kanapeakcio.hu webáruházat a Trend-Lak Bútor Kft. üzemelteti
Cégnév: Trend-Lak Bútor Kft.
Székhely: 5700 Gyula, Bicere 16 0662/23/B/2 hrsz.
Telephely – üzlet cím: 5700 Gyula, Bicere 16 0662/23/B/2 hrsz.
Panaszkezelés cím: 5700 Gyula, Bicere 16 0662/23/B/2 hrsz.
Adószám: 13291051-2-04
Cégjegyzék szám: Cg: 04-09-006354
Bejegyezve: 2004.05.25-én a Békés Megyei Bíróság által, mint Cégbíróság által
Fő tevékenysége: 4759 '08 Bútor, világítási eszköz, egyéb háztartási cikk kiskereskedelme
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus levelezési cím: info@kanapeakcio.hu
Telefonos elérhetőség: 66/467-110, 30/248-8033
Tárhelyszolgáltató: WEBfield-Design Kft.

Általános szerződési feltételek, adatkezelési tudnivalók

A TERMÉKEK menüpont segítségével tekintheti meg az aktuális kínálatot. A termékcsoport kiválasztása után az ablakban megjelennek a csoportba tartozó termékek fotói a típus megjelöléssel együtt. Válassza ki az Ön számáram megfelelő terméket! A termékre vonatkozó egyéb információkat is itt találja meg. Először válassza ki a bevonó anyagokat/szineket, Az elemek, összeállítások rajzos listájából keresse ki a megfelelőt. Ha ezek között nincs a keresett elem, akkor másikat kell választania, mert ezt a modellt csak ezekkel az elemekkel gyártják. Ha nem egyértelmű az elemek leírása, telefonon is kérhet segítséget. A kiválasztott bútor megrendeléséhez elegendő a "Kosárba" ikonra kattintani, ezzel a termék az Ön kosarába kerül. Ha további terméket szeretne vásárolni, akkor egyszerűen ki kell választani az újabb terméket és ismét a "Kosárba" ikonra kell kattintani. Ha valamelyik termékből több darabot szeretnének rendelni, akkor a darabszámnak megfelelően meg kell ismételni a "Kosárba" ikonra való kattintást, vagy a "Kosár" előtti szövegdobozban lehet a mennyiséget megadni, illetve a "Kosár kezelése" menüpontban lehet a mennyiséget módosítani.. A rendelés véglegesítéséhez a "Megrendelés" gombra kell kattintani, az ezt követően felnyíló ablakban értelemszerűen ki kell tölteni a vásárló adatait; a számlázási címet; a szállítási címet; ill. igény esetén megjegyzést is fűzhet megrendeléséhez, és ellenőrzés után a "Megrendelés elküldése" gombra kattintva véglegesíteni a megrendelését.

A rendelés visszaigazolása

A webáruházban leadott megrendeléséről perceken belül visszaigazolásnak kell érkeznie az Ön által megadott e-mail címre. Miután az Ön megrendelése megérkezik hozzánk, a tételek feldolgozásra kerülnek. Kollégáink rögzítik a megrendelést, és az adatok egyeztetéséhez telefonon keresztül felveszik Önnel a kapcsolatot. Amennyiben 3 munkanapon belül nem sikerül felvenni a megrendelővel a kapcsolatot, a megrendelést tárgytalannak tekintjük és töröljük a rendszerünkből. Az adatok ellenőrzése után továbbítjuk a megrendelést.

Szállítás és fizetés

A megrendeléssel egyidejűleg előlegszámla kerül kiállításra a megrendelőnek melynek összege a teljes vételár 10%-a. Az előleg beérkezte után a megrendelést feldogozzuk és onnan számítódik a futamidő. Miután az Ön által megrendelt termékek hiánytalanul megérkeztek hozzánk, kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot telefonon, vagy emailen további egyeztetés céljából. Van lehetőség a megrendelés több alkalommal történő kiszállítására is, azaz részteljesítésre, ezt kérjük külön jelezni a megrendelés során.
A megrendelt termékeket az előre megbeszélt napon szállítjuk ki Önnek, azt követően, hogy a teljes vételárból a fennmaradó összeget számlánkra előzetesen befizeti, vagy vállalja, hogy az áru átvételekor Készpénzben rendezi. Ha átutalással kíván fizetni akkor ezt minden esetben előre egyeztetni kell, valamint a kiszállítást megelőző munkanapon a bankszámlánkra kell érkeznie a teljes vételárnak. A kanapeakcio.hu továbbítja a szükséges adatokat a logisztikai osztálynak, akik a továbbiakban tartják a vásárlóval a kapcsolatot. A termék személyes átvételekor Ön kézhez kapja az eredeti Előleg Számlát, eredeti Végszámlát és a Garancia jegyet. A szállítási idősávban a Vásárló gondoskodik arról, hogy valaki át vegye az árut és a Vásárló teljes képviseletét ellássa. A szállítási díjak csak a HÁZIG SZÁLLÍTÁS díját tartalmazzák, a bútor házba való bejutásától a vásárlónak kell gondoskodnia! Amint a termék elhagyja szállító teherautót, a termék sérülésmentességének felelőssége átszáll a vásárlóra. A házhozszállítást csak akkor tudjuk megoldani, ha a szállítási cím tehergépkocsival (3,5 tonna, magassága: 4 méter) megközelíthető.

A megredelések legyártásának határidejei

A megrendelt bútorokat általában 2-6 héten belül tudjuk vállalni, hogy raktárunkba érkeznek, kérjük a megrendelésnél ezt figyelembe venni! A visszaigazoló levelünkben erre vonatkozó információt fog kapni. Előfordulhat esetenként a vállalt gyártási határidő módosítása, erről minden esetben értesítjük Vásárlóinkat.

Lemondási feltételek

Amennyiben Önnek a kiválasztott termék mégsem felel meg, lehetősége van a megrendelést lemondani. A lemondást csak írásos formában tudjuk elfogadni! A telefonon lemondott megrendelések nem kerülnek törlésre a nyilvántartásból, azoknak minden költségét a Megrendelőnek kell viselnie!
Kérjük az E-mail-ben egyértelműen jelezze, hogy mely néven és sorszámon regisztrált megrendelését mondja le.
Csak az egyértelműen beazonosítható megrendelések lemondására van lehetőség ( Megrendelő neve, Megrendelő címe, megrendelés sorszáma), ellenkező esettben a megrendelés érvényben marad.
Amennyiben a megrendelés elküldése utáni 1 órán belül jelzi a megrendelés lemondását felénk írásban, akkor díjtalanul töröljük a megrendelését nyilvántartásunkból, ellenkező esetben a Vásárló ügyintézési díjat köteles fizetni, melynek összege a megrendelés 4%-a.
Az előleg átutalását követően a megrendelést nem lehet lemondani!

Termékinformáció és csomagolás

Bútoraink többségét lapraszerelt állapotban, elemenként csomagolva forgalmazzuk. A bútorok egyedi összeszerelést igényelnek, amelyhez az elemeket tételesen felsoroló szerelési rajzot mellékel a gyártó.

Jótállási feltételek

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Az általunk forgalmazott bútorokra, a 151/2003 (IX.22) sz. Korm. Rendelet, és a 49/2003 (VII.30) sz. GKM Rendelet alapján, a bútorok átvételétől számított egy év jótállást vállalunk.
A jótállásra vonatkozó igényeket csak a megfelelően kitöltött jótállási jeggyel, és fizetési bizonylattal lehet érvényesíteni.
A jótállási idő a vásárlás, vagyis a számla kiállításának időpontjától kezdődik.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben elállási jogával élni kíván, azt írásban (levélben vagy e-mailben teheti meg) hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára. Elállási jogát a termék kézhezvételét követő első munkanaptól számított 8 munkanapon belül teheti meg.
Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelme a 8 munkanap beszámításakor. A levelet lehetőleg ajánlott levélként adja fel, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.
A megrendelt terméket juttassa vissza cégünk címére. A visszaküldéssel felmerülő szállítási költségek a vásárlót terhelik. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is vevőt terheli!
A nem rendeltetésszerűen használt termékre a garancia nem vonatkozik. Illetve a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megfizetése is vásárlót terheli. A termék visszaküldést követő harminc napon belül a termék árát a megadott számlaszámra visszautaljuk.
Az Elállási jog csak magánszemélyek vásárlásai esetében érvényesíthető.
Nem gyakorolható az Elállási jog olyan speciális igényű termék esetén, melyet rendelésre gyártottak, vagy egyedileg szereztünk be.
Nem gyakorolható az Elállási jog Higéniás jellegű termék esetén
Nem gyakorolható az Elállás jog az Áruházuban személyes megrendeléssel leadott termékek esetében.
Ezen jog gyakorlása nem jelent többletköltséget a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban a vásárlónak kell gondoskodnia, a felmerülő szállítási, ill. utazási költségek a vásárlót terhelik. Ha az termék sérült vagy elhasználódott állapotban van,akkor az cégünk fenttartja a jogot, hogy megtagadhatja az áru visszavásárlását.

Adatkezelés

Az webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, (például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk).
A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre(például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.
A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.
A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.
Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne. A hírlevélről leiratkozni vagy levélben, e-mailben, vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozás” link segítségével is megteheti.

Jogorvoslattal élhet

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
URL: http://naih.hu

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ.
A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, vagy ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Engedélyezem